Adakah anda seorang yang popular..?Lihatlah warna pakaian anda..!!\(^_^)/

Apabila anda membuka almari pakaian, kebanyakkan pakaian anda berwarna apa..?

A. Warna gelap
B. Warna terang
C. Warna lembut
D. Warna jambu


 A. Warna Gelap - Indeks populariti : 60%

Kalo korang suke warna gelap tak semestiyer korang mempunyai  mase depan yang gelap yer tak..heh..but korang yang suke warna gelap ni cenderung kepada seorang yang pendiam..Korang suke berfikir secara sendiri N lebih suke membace buku yang korang sendiri yang paham..Korang tak ader berape ramai sangat kawan..perlu lebih berusaha sket ntuk lebih bersosial..yeahhh..

B. Warna terang - Indeks populariti : 70%
 
Korang ni memang jenis yang mesra pengguna err.. alam..dalam suasana persekitaran yang baru, ramai orang lebih berminat ntuk berkenalan ngan korang memandangkan karakter korang yang lebih menonjol..korang gak lebih mudah ntuk bergaul ngan orang len disebabkan korang mempunyai sikap yang peramah..but cara korang berkawan perlu lebih serius kerana korang mempunyai kecenderungan seperti 'melepaskan kahak ditangga' dalam berkawan..perlu terus memperbaiki sikap korang tuhh..


C. Warna lembut - Indeks populariti : 99%

Korang ni merupakan orang yang paling periang dalam korang punyer komuniti..korang ni peramah  N suke ambil berat pasal orang len..disebabkan karakter korang yang cam tuhh korang gak akan lebih beremosi jika ader kawan korang yang menyakiti hati korang....hmmm...

D. Warna jambu - Indeks populariti : 80%

Ramai orang akan tertarik ngan korang tanpa korang sendri sedari..disebabkan faktor ni korang akan sering dimanjerkan..pastu korang akan mule mengada-gada N tak mahu dengar nasihat orang len..Lame-kelamean orang yang sering ambil berat pasal korang akan mule berkurangan disebabkan sikap korang yang tak mature tuhh..

p/s: kalo suke post ni sila komen, 'like' N follow skali blog ni..tq..\(^_^)/

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...