Mr.Dayat a.ka officemate Mr.Stef Dalam Kenangan

Heheheh...entry kali ni khas ntuk coffeemate err..officemate Mr.Stef iaitu Mr.Dayat yang akan meninggalkan dunia office..Pemergian beliau amatlah disukacitakan oleh puak2 disini yang pastinya tak akan merindui beliau hingga hujung dunia antartika skalipun...hahaha..rilekss2..

Nih laa office-mate Mr.Stef yang masyhur tuhh..a.k.a Mr.Dayat

So..aku nak citer sket sal mate aku kat Por Ooi nih..mate aku time lepak2 before time O.T start..Biasak nyer mate Mr.Stef ni slalu nyer akan akan membuang masa beliau ngan menhisap rokok (p/s: katakan tak nak) N Mr.Stef lak akan membuang masa ngan menjilat ice-cream hingga ke...(p/s: yang dibeli dekat Big Seed seberang jalan depan office kitorang). Mase time lepak2 nih beliau slalu menceritakan kisah silam rumah tangga beliau yang sering dirundung awan hitam..(p/s: aku tipu jer nihh..korang anggap cam metafora jer la yek..)

At least after a year..resign gak..(p/s: Mr.Stef bile lagi agaknyer..?) Beliau akhirnyer telah ditawarkan position terbaik dalam industri kewangan dalam negara..(p/s: cleaner dekat bank kut aku rase..haha) Huhu..so kepada Ms.Saki jangan terus bersedih hati..maybe pas nih Mr.Poon boleh merawat luka dihati..(p/s: Bukan Mr.Stef yang cakap yer..Mr.Poon yang confess sendri..heheh)

Anyway..all de best for Mr.Dayat..don't 4get wat makan besar 3 kali sehari..(p/s: Mr.Stef rase cam nak makan sushi lak nihh...) mmmm.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...